WYMAGANIE 6 Rodzice są partnerami szkoły.. Szkoła realizuje działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie pożądanych zachowań, które są dostosowane do potrzeb uczniów i środowiska.. Uzyskanie informacji zwrotnych od rodziców na temat bezpiecznego pobytu dziecka w przedszkolu.. Ocenia się ich skuteczność oraz, w razie potrzeb, modyfikuje.Przykładowe cele ewaluacji wymagania "Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne": Zbadanie stanu bezpieczeństwa fizycznego i psychicznego dzieci w przedszkolu.. Metody badawcze to ankiety .RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Wymaganie 4 Kształtowane są postawy i respektowane są normy społeczne Prowadzące: Błaszczak Anna Rutkowska Anita Wierzbowska Daria.. Problematyka ewaluacji (pytania kluczowe, kryteria) 4 5.. Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Podgląd stron Dokument należy do zestawu RAPORTY Z EWALUACJI Raport z ewaluacji wewnętrznej.. Ponadto przeprowadzone badania i ich dokładna analizaRAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSZKOLA W KUROZWĘKACH 2017/2018 KSZTAŁTOWANE SĄ POSTAWY I RESPEKTOWANE NORMY SPOŁECZNE Cel ewaluacji 1.. W szkole lub placówce, wspólnie z uczniami i rodzicami, analizuje się podejmowane działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie właściwych zachowań..
Pytania kluczowe:Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 1.. Zespół ds. ewaluacji wewnętrznej w składzie:RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2017/2018 Wychowawcza rola szkoły (kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne) Spis treści: 1.. W szkole lub placówce, wspólnie z uczniami i rodzicami, analizuje się podejmowane działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie właściwych zachowań.. Ocenia się ich skuteczność, a w razie potrzeb - modyfikuje.. Uwzględniając wymaganie będące problem badawczym: "Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne" zespół do spraw ewaluacji wewnętrznej ustaliłRaport z ewaluacji wewnętrznej ( I półrocze roku szkolnego 2019/2020) W szkole kształtowane są postawy u uczniów oraz respektowane są normy społeczne.. Prowadzące: Anna Mysiak Halina Świerniak Marzena Nowak Agnieszka .RAPORT Z EWALUAJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2016/2017 Wymaganie: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Zespół ewaluacyjny w składzie: Renata Walens, Beata Kulczak, Olga Klub, Paulina Sieradzka Cele ewaluacji: 1.. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych.. Bezpieczeństwo w Internecie.. Informacje wstępne Badania ewaluacyjne przeprowadzono w październiku i listopadzie 2019 roku..
Kształtowane są postawy i€respektowane normy społeczne.€ 6.
DATA SPORZĄDZENIA RAPORTU: 5 STYCZNIA 2017 ROKU I.OPIS PRZEDMIOTU EWALUACJI 1.. Ewaluacja dotyczyła wymagania nr 4 w odniesieniu do przedszkola - Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.W roku szkolnym 2018/2019 została przeprowadzona ewaluacja wewnętrzna, której celembyło: - uzyskanie informacji, czy uczniowie czują się bezpiecznie w szkole i wiedzą jakich zachowań się od nich oczekuje oraz zebranie informacji, czy w szkole podejmowane są działania wychowawcze oraz profilaktyczne mające na celu eliminowanie zagrożeń i wzmacnianie właściwych zachowań.5.. Cel ewaluacji: Zebranie informacji na temat podejmowanych działań mających na celu kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.. W przedszkolu kształtuje się postawy i respektuje normy społeczne: • ocena skuteczności podejmowanych w przedszkolu działań w zakresie kształtowania postaw i respektowania norm, • dzieci w przedszkolu czują się bezpiecznie, a relacje między wszystkimi członkami oparte są na wzajemnym szacunku i zaufaniu,RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ w Szkole Podstawowej im.. 2.Raport z ewaluacji wewnętrznej Przedszkole Publiczne w Bestwinie Rok szkolny 2016/2017 KSZTAŁTOWANE SĄ POSTAWY I RESPEKTOWANE NORMY SPOŁECZNE Cel ewaluacji: Pozyskanie informacji dotyczących znajomości przestrzegania norm społecznych oraz zasad bezpieczeństwa wśród dzieci.Wymaganie 4: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne..
Cel ewaluacji wewnętrznej ... Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne 2.
Ankiety wypełniane były dobrowolnie i anonimowo poprzez podkreśleniePrzedmiot ewaluacji wewnętrznej.. Szkoła lub€placówka wspomaga rozwój uczniów, z€uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.€ 7.. Pozyskanie informacji na temat sposobów kształtowania właściwych postaw wśródKształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Charakterystyka wymagania na poziomie wysokim: W szkole lub placówce, wspólnie z uczniami i rodzicami, analizuje się podejmowane działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie właściwych zachowań.Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne - raport Podgląd stron Dokument należy do zestawu Raporty z ewaluacji wewnętrznej na koniec roku szkolnego 2016/17 Wychowanie do wartości - raport Kompetencje metodyczne nauczycieli w zakresie przygotowania dzieci do nauki czytania i pisania - raportPrezentowany raport jest rezultatem ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej w Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach przez powołany w tym celu zespół.. Pozyskanie wiedzy o tym, czy relacje między wszystkimi członkami społeczności przedszkolnej oparte są na wzajemnym szacunku i zaufaniu.Raport z ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr1 w Wodzisławiu Śląskim w roku szkolnym 2020/2021 Obszar ewaluacji: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Ewaluacja przeprowadzona została w maju i czerwcu 2021r..
Zasady zachowania i wzajemnych relacji w szkole lubCel ewaluacji: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.
Bezpieczeństwo w Internecie.RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Wymaganie 4 Kształtowane są postawy i respektowane są normy społeczne w oddziale i punkcie przedszkolnym.. Metody i narzędzia ewaluacji5 6.. Przedmiot ewaluacji: 1.. Przeznaczona została do wypełnienia przez uczniów, rozdano ją, następnie powróciła do zespołu przeprowadzającego ewaluację w ilości 36 sztuk, co stanowi 67% ankiet.. Przedmiot ewaluacji: Procesy edukacyjne i dydaktyczne są zorganizowane w sposób służący kształtowaniu postaw i respektowaniu .Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.. Celem badania było pozyskanie informacji na temat kształtowania postaw, zachowania i przestrzegania norm społecznych wśród uczniów, które są gwarantem bezpieczeństwa w szkole.. Nauczyciele współpracują w€planowaniu i€realizowaniu procesów edukacyjnych.€ 8.. Cele ewaluacji 4 4.. WYMAGANIE WEWNĄTRZSZKOLNE Bezpieczeństwo w Internecie.. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych.Ewaluacja miała na celu: 1.. Respondentami byli uczniowie, rodzice oraz wychowawcy klas 4-8.. Szkoła podstawowa Raport z ewaluacji wewnętrznej.. Wstęp - przebieg ewaluacji 3 2.. Rodzice są partnerami szkoły lub .. Promowana jest wartość edukacji.€ 9.. Charakterystyka wymagania: Działania szkoły lub placówki zapewniają uczniom bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne, a relacje między wszystkimi członkami społeczności szkolnej są oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.. Charakterystyka próby badawczej5 7.Problematyka ewaluacji (pytania kluczowe, kryteria) oscylowała wok ół następującej tematyki: - znajomość zasad właściwego zachowania się w szkole, - przestrzeganie zasad właściwego zachowania się w szkole, - poczucie bezpieczeństwa, - rodzaje działań mających na celu eliminowanie zagrożeń, - efekty podejmowanych działań na terenie szkoły,RAPORT Z PRZEPROWADZONEJ EWALUACJI WEWNETRZNEJ W ,,,,, ROK SZKOLNY 2016/2017 Wymaganie nr 5 Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.. Pytania kluczowe: Poziom podstawowy:Raport z ewaluacji wewnętrznej: Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej i wykorzystują je w zabawie i sytuacjach zadaniowych; Raport z ewaluacji wewnętrznej: Dzieci są aktywne; Raport z ewaluacji wewnętrznej: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne,,Ankieta badająca postawy i respektowanie norm społecznych" została sporządzona na potrzeby ewaluacji.. Ocenia się ich skuteczność oraz w razie potrzeb, modyfikuje.Przedmiotem ewaluacji było kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych w szkole.. Sprawdzenie czy uczniowie szkoły mają stworzone warunki do tego, by kształtować prawidłowe postawy oraz czy mają warunki, w których uczeni są respektowania norm społecznych.Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne 1.. Cel ewaluacji: Określenie stopnia kształtowania postaw i norm społecznych.. Zbadanie, czy szkoła realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na kształtowanie postaw i respektowanie przez uczniów norm społecznych..